lördag

14 år sedan förra förlovningen

men nu har jag träffat den rätte,, har en fin ring på mitt finger nu,, som jag ska vårda ömt :-),, fick en surprise i torsdags gubben va inte hemma,, han hade gått iväg ett tag.. det ringde på dörren och de som skulle vara hemma var hemma,, utanför stod blommbudet men en blomsterkvast.. öppnade och där var som en liten brudbukett rosa bougavilla och i mitten en ros med en rosa pärla i ,, misstänkte genas att det var från gubben,,men fick inte ihop det i skallen hur han hunnit med att så snabbt komma till blomsterbutiken och de skulle få iväg den med blomster budet..?! han nekade förståss när han kom hem nej inte från mig du har väl en hemlig beundrare sa han då!? jo jag har ju busiga vänner och jag skickade lite sms att "tack för blommorna" min bästa kompis ringde va då för blommor? då va ju hon befriad från den misstanken..en annan komis sa att det var från henne oj tack så mycket sa jag då!! men igår kröp det fram att det var ju gubben han hade skickat den o den som levererade blommorna kom in precis när han betalat ,, men den är så vacker ska ta ett kort och lägga ut den här.. kram o glad fortsättning på midsommar kramis

3 kommentarer:

Marina sa...

Trevligt värre!

Marina sa...

Du e utmanad!

gunsan sa...

nja det är mycket nu,, ungar mm,, så lite loj är jag allt..