tisdag

ett bra tag sedan jag varit här

dels så har vi varit en tur till småland i a f bara en övernattning.. sen är det lite turbulent med gubbens mamma *suckar* hon är ju skruvad totalt,, bara för att vi skulle åka till gubbens pappa, så var ju kärringen tvungen att ställa till med en cirkus,, hon säger att man ska vara ärlig va fasen håller hon på med då?,, går in i gubbens lägenhet,, öppnar hans brev mm,, ringer till hans pappa och härjar om ´vad gubben har för skulder,, Dubbel suck. sen att hon fortfarande är skylldig mig 99.50 hör tydligen inte hit ! nej jag har minsta möjliga kontakt med henne. ,,, kram på er mina vänner ps hans pappa och fru är helt underbara civiliserade människor ds

4 kommentarer:

Helena sa...

Kul att höra ifrån dig vännen.
Hoppas att tanten lugnat ner sig.
Ha der bra!
Kram

Marina sa...

Vad trist med en sån svärmor..Ha det så gott som det går..Kram

gunsan sa...

tack för komentarerna.. helena o marina! jag har tagit det beslutet att inte ha så mycket att göra med henne nu ett bra tag framöver.. dels så vet jag att när jag blir arg då kommer allt som inte enns hör till saken,, gubben jobbar mycket nu så jag behöver inte gå hem dit till henne.. men vad säger man ur askan in i elden..o det gäller inte männen utan "svärmor" ha de bra nu kram

Marina sa...

Var e du??