onsdag

hur klantig får man vara?

ja det kan man fråga sig,, men när jag skulle sätta mig vid datorn i mosre så hände detta! stolsitsen på min data stol är helt lös! och jag vet att man ska passa vart man sätter röven,, men i morse så satte jag mig oaktsamt så jag for i golvet,,, samtidigt så hamnade mitt ben på de vassa stålrören ,, de gjorde så jäkla ont så man inte kände hur ont det gjorde,, (om ni fattar vad jag menar?) men två stora skärsår blev det,, tur att killen var hemma så han skyndade sig att hämta is,,i en handuk! han sa (uska) i botten att det kunde slutat illa om det tagit i aortan,,, han hoatar med att kasta denna jäkla stol... ja han har väl rätt i det kram P er

2 kommentarer:

Marina sa...

Men va sjutton gunsan...Du får ta det lugnt..Det finns bara en av dig!

Marina sa...

Hur är det me benet???