måndag

livet är finurligt

ja visst är det otroligt hur blir i slutändan.. Var och tittade på en liten nyfödd bebis idag,,, eller jag höll och njöt av den ro som bara en nyfödd kan ge ! det riktigt strålar om dessa små underverk.. att den lilla fötts är också från början en tragisk händelse,, hennes halvbror avled i början på året i en väldigt tragisk olycka.. den är så osannolik så man blir arg när man tänker på hur det inträffade...men detta mirakel kanske inte sett dagens ljus om inte den olyckan hade hänt.. nej det kan man inte veta,,, men jag funderade på en sak när jag tog en promenad häromdagen.. att om man inte väljer fel väg, i livet någon gång då får man ju aldrig reda på om man gjort rätt?! Är allt meningen som häner eller är det ödet ja det får man väl svar på en dag,,, eller ?? Ja livet är finurligt.... ///kram

3 kommentarer:

Marina sa...

Livet är ett mysterium!

Marina sa...

Åh det var länge sen jag åt...Det var någon som stod å stekte strömming när jag var ute med Zero!Det luktade så himla gott!

gunsan sa...

nej det är lustigt detta,, hela fam gillar strömming inkl barnen,, men jag gör det inte ofta! Pricken katten ko och larvade sig igår.. han brukar inte komma när jag lagar mat ,, men igår luktade det väl väldigt gott kan jag tänka.... kram