fredag

regn slask

hatar detta slaskande, nej 10 minus och snö hela vintern vore önske vintern! för då är de inte ute och saltar! var på torget ogår och lyssnade på nordman,, men strömen gick mitt i en låt,, och då listade ju folket runt omkring att det är playback! Fattar inte de att de inte står och spelar på riktigt,,,! ? sen gick vi upp på en krog och delade på en pizza sen till nästa pub,, sen hem, ja jag var lite sliten när jag kom hem :-( får skylla mig själv.. nu i alla fall så fungerar windows som det ska, fick tag i en giltig produkt nyckel... Men ha de bra nu kramis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där vännen!
Oj, blev det en del vin oxå kanske...:))??
Nu har jag skärpt mig o skrivit på pso-sidan, vad annorlunda den var!
Ha en skön kväll...kram Ia

Marina sa...

Jaha jag..Så du sysslar med pub rundor du?*flinar* Hoppas att du har piggat på dig?
Ha en jätte bra helg...Kram!

gunsan sa...

ja nu blir jag dålig dagen efter ;-( orkar inte mycket då! Idag äör det häxafest... min kompis ska så vill att jag följer med... men det kostar ju bara peng kram puss