torsdag

torsdag och en dag kvar för ungarna i skolan

sen är det höstlov! otroligt va fort det gått! Första röda helgen sedan midsommar! och nu ramlar de röda dagarna ramla på igen.. Stora tjejen har börjar gymnasiet och peppar peppar så går det bra för henne.. Hon ligger t o m före i vissa ämnen. Sen att hon får gå tillsamans med hennes bästa vän sedan 3 års ålder gör nog saken bättre.. Det ätr ett unikum att hon och han har så bra komppisskap.. men det är bara att glädjas åt dem! Lill tjejen började 4 och hon är också väldigt begåvad matten klarar hon med glans, jag lärde henne 9ans tabell,, förövrigt den och 5 som jag kan utan att räkna efter, ja 10 med då :-) och på mitt sätt så kan hon den nu..nej nu ska jag greja lite här kram

4 kommentarer:

Marina sa...

Vad kul att det går bra för tjejerna!!Då får du det lite lugnt på den fronten...

Anonym sa...

Hejsan!
Roligt att se dig igen, har saknat dig....och vad fint att det går bra för tösera!
Kram Sylvia

Anonym sa...

Vad stolt du måste vara för dem. Allting blir mycket lättare när det fungerar för sina barn. Ha en underbar vecka med dem.

och....

Du har blivit utmanad av mig. Gå in på min blogg och kolla reglerna.

Kram

Anonym sa...

Jag vet inte hur det funkar på blogger. Men du markerar , högerklickar och kopierar en adress, tex http://blogg.passagen.se/bellanoire
Sen skriver du ett ord hos dig, t ex Bella. Du markerar ordet och klickar på om ni har en symbol som handlar om ngt på "link". Kanske kommer en ruta upp och där högerklickar du igen och "klistra" in. Ok. Nu ska ordet bli understruket och när man klickar där kommer man till mig, t ex. Hoppas du förstår mig. Testa dig fram.