fredag

fredagen den 19

är det idag,, det kom in lite pengar idag men de försvann fort! eller inte allt men när hyran och diverse räkningar är betalda så var det inte mycket kvar,, den stora proppsar på att hon ska ha sitt studie bidrag,, och när jag räknar efter så blir det billigare för mig att ge henne det! mat och sådant måste jag ju självklart ge henne,, men resten får hon läsa bäst hon vill! i den åldern tror de att det är jätte mängder med pengar 1050 kr,, men vi vuxna vet ju att så är inte fallet! nej nu ska jag greja vidare här kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen!
Har haft jätteproblem med att komma in på din blogg, men nu verkar det funka.
Kul att du hittade till min och skrev en rad...:)))
Jag följer dig hela tiden även om jag inte skrivit....jag unnar dig verkligen att få det lugnt o skönt nu...kram Sylvia

Anonym sa...

Hallo!!Var e du??Har du oxå blogg pause?//Marina