tisdag

Huligan

besök har vi här,, fick det i söndags! ja jag ljuger inte Det är en riktig Huligan,, ! saken är den att exet har fröat av sig 4 ggr 2 ggr med mig och 2 ggr innan med 2 olika,,, det är hans enda son som ringde till stora tjejen i lördags "han var och bråkade med sina huligankompisar i norrköping"han frågade snällt ommhan inte kunde få komma hit ett par dagar,,, för exet svarar inte när han ringer och beter sig elakt mot sin son! så visst sa jag kom hit du,,han är snäll 1 år äldre än min stor dotter ! han hade visst hamnat i bråk på sin skola så han blev avstängd en vecka!*suckar* faktist glad att jag ja inte har några pojkar de har en förmåga att råka mer i trubbel än tjejer! men man är nog lika orolig vilket kön de än har,,, kram p er

2 kommentarer:

Marina sa...

Förstår inte hur man kan göra så mot sina egna barn!Spelar ingen roll om man är osams med exet eller inte!Barnen är ju alltid ens barn!
Tur att han har dig!
Åh du , jag tror inte att d spelar så stor roll om man har tjejer eller killar..Vet fler som har tjejer som är riktiga röt ägg..Som man funderar på om det har blivit något fel vid tillverlingen eller om dom inte har fått någon uppfostran!

gunsan sa...

jo för visso marina så kan man ju fundera på uppfostran eller inte..men jag vet ett exempel på en riktig "bullmamma" vars son blev en riktig vilde,, sen de som varit jätte stränga och de spårat ut! sen har vi ju min grannkärring som är mano vars barn är riktiga genier!! i a f den stora killen,, får inte han nobell pris så är det riktigt knepigt! tror att ens egen personlighet spelar in massor också.. Jo det ör jättte kul att han kommer och hälsar på! Min gubbe underhåller honom här på dagarna,,kram