måndag

rörande brev från lillasyster till stora syster

Lill tjejen var hos sin pappa förra veckan lilll tjejen satt vid datorn och knåpade ihop detta mail som hon skickade till sin systers bilddagbok :-) Läs och skratta för allt kommer från en 11:a årings hjärta


saknar dig....kanske bara idag/i kväällll.....hahahahhah men vi ses väl hoppas jag verkligen annars får du ta min nutella om du verligen vill!!!men du kan väl hälsa mamma när hon kommer hem då så är du jätte snäll tack för att du är min syster fast du är asssjobbigt ibln och jag också!!!!!så hälsa mamma när hon kommer hem då så är du jättesnäll!!!!!!!!!!!sese nån gång i livet hoppas jag verkligen!!jag saknade dig när du gick förut hej då hej då hej då vi ses väl nå gång i livet hoppas jag verkligen hahahahhahahaha ag har typ repetarat allt nu hundra gånger och jag vet att du tycker att jag är "censur"!!!!!!!hälsa alla som du träffar då//dina kompisar fast hälsa mest på sillen o ofelia från mig fast mest ofelia för sillen har ingen häst så hej då hälsa mamma sen då annars blir jag asledsen""""""nu ska jag inte skriva mer såååååååååå hej då då saknar di asmycket bara idag o annars också hej då

2 kommentarer:

Ia sa...

Gud va gulligt...direkt från hjärtat...:)))
Kram ia

gunsan sa...

ja det är sött! Fast hon är jobbig med sitt kontroll behov :-( hon är verkligen som en tjatig mamma! jag är nästan tvungen att ringa hem om jag råkar vara på puben och jag kommer hem kl 03 :-(.. lite jobbigt faktist kram