torsdag

ja då var det torsdag

ska ha stekt fisk till mat idag! blir torsk,, varit sugen på det länge!skulle kunna gå över helt till fiskdiet! Nå ja gubben ska iväg o morgon bitti och är borta hela helgen :-(. samtidigt skönt att han har skött sig så passa tt de vill att han följer med, för tydligen så gör inte "alla det" . Igår var jag en sväng till maxi, vad sysslade jag med där tror ni! Skulle ha potatis och gul lök! Jag sklle väga och prissätta mina varor. nu var det så här att någon iannan kund hade vägt och tyckte antagligen att färskpotatisen var för dyr så den hade lämnat påsen där.. Och jag tyckte att 27 kr var dyrt också! Men jag går till kassan och slipper avstämning! väl hemma så märker jag att jag har 2 påsar med potatis med hem! den dyra färskpotatisen lika så! Löken fick ligga kvar,, undrar om någon kom hem med två påsar lök :-)) kram p er

1 kommentar:

Ia sa...

Ojoj...ibland kör det ihop sig i skallen på en...:))
Anders påstår att vi har "Alzheimers light", du kanske har det du oxå..haha...
Nu har solen kommit, vad härligt!
Ha en fin pingst med dina kära...kram Ia