måndag

vad är det man säger otack är värdenslön !

tycker min särbo /sambo är utsatt för det! Sen undrar jag hur länge en människa ska använda ett tragiskt dödsfall som ursäkt till att bete sig illa mot andra människor för det "är ju så synd om mig" "för detta inträffade för över 2 år sedan! jag står för detta jag skriver! Visste inte hon att min sambo är ärligheten själv! Att frågar man honom något så får man ett ärligt svar! Och hålla på så där att nonchalant och sitta hålla för ansiktet på banken "och tissla med sin 21 årige son" att de inte ska hälsa är väldigt 14års aktit" men "det är ju synd om människan för det som hände för 2 år sedan" visst tragiskt är det! Men att springa och snattra skit och inte stå för det är bara bevisat att hissen är på källar planet har förmodligen alltid varit där och kommer stanna där! beklagligt i alla fall!

Ni andra som inte fattar vad jag skriver om så var det skönt att lätta på trycket på bloggen idag,,,,, Kram

2 kommentarer:

Ia sa...

Ja, ibland måste man lätta på trycket lite....hur går det med din pso?
Själv har jag så jäkla mkt utslag, att jag ser ut att ha spetälska eller nåt sånt....:((
Fu tusan, vilken sommar det blir!
Sköt om dig...kram Ia

Anonym sa...

Jo jag vet. Man ställer upp och hoppsan. Det är som att ge en kakak så är den upp äten. Ja nu är den slut. Man förundras inte över någonting. Men vet du jag är som gammla marmelucker. Jag finns endå för dig. Jag låter dom negativa studsa. Man börjar att undra i bland över en del saker...

Jag har klickat en hel del så nu skall jag fortsätta klicka... Skjit kul... Kramar till er alla... Och du din sambo du är så fina. Kramar sollan