torsdag

jag mår väl inte så där speciellt bra

vet inte vad det är med mig orkar inget, andfådd ont i ryggen kan knappt gå eller stå länge! Enligt reumatologen så har jag en förslitning i ryggen men det har ju gubben med men han kan både gå och bära :-( eller är det så nu att 30 års rökning kommit ifatt mig nu:-( jo det är självförvållat: Men frågan är vågar jag få svaret kol, !? är jag beredd att sluta röka de som inte röker säger naturligtvis ska du sluta röka,, sunda förnuftet säger det även hos mig!Men jag vet inte vad jag vill,, är det värt att leva detta sorgliga liv,,, ?! ja jag har barn,, ja jag vill se mina barnbarn... men ibland känns det som jag verkligen vill ge upp lägga mig och aldrig vakna igen.. Men när man inte kan röra sig pg smärta man får inga bra smärtstillande tabletter brufen retard... ja det är inte det man vill ha mot smärtan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, men ha de bäst nu kram

2 kommentarer:

Ia sa...

Hejsan Vänen!
Jag vet precis hur du känner det...värken kan sannerligen få en att mista livslusten av och till!
Värktabletter hjälper dåligt, själv tar jag bara Ipren numera (dubbel dos).
Anfådd är jag oxå just nu, jag skyller det på allergi, kan det inte vara det för dig oxå tror du?
Håller tummarna för att du snart mår bättre!
Har förresten tryckt på annonserna, syns det?
Kramar Ia

Ia sa...

Då klickar jag på då....:))
Om du vill maila mig privat, så står min mailadress i min profil på bloggen....kram