onsdag

Ett tag sedan

jag skrev här. Vi har varit en tur till Helsingfors jag och Gubben, vi hade trevligt. det blev rätt lungt annat är det när man far på cindirella till Åland då verkar folk tävla om vem som ska ble mest packad :-( även jag fast jag orkar inte lika mycket som de andra! Sen igår var jag på begravning, tog farväl av en vän, det var min första jordbegravning och tillika borgligbegravning ! Den var inte så tung som de kyrkliga begravningarna brukar vara. Jordbegravning var ju att vi fick kasta handblommorna ner i graven på kistan. Men jag tycker att döden var en befriare för henne, för det var verkligen en plågsam död inte bara kol hon led av bensköhet också och vad jag förstod på disskutionen så hade hon rasat i hop i skelettet,, och det är ju inget värdigt liv nej där kan man verkligen säga att det var bäst för henne att hon fick göra ett avslut på denna jordevandrnig. Det var allt för denna gång hoppas att ni har det bra kram på er

Inga kommentarer: