tisdag

var på hud igår

nu så har det börjat hända lite här med min pso, var på hud igår där jag träffade först en som håller på att utbilda sig till läkare! men han hade back upp av en överläkare som jag känt i över 30 år,, och de gjorde en mätning av min pso! Och jag ligger inom kriterierna för att få embrel ! men jag måste förs nu i augusti gå till pso s ljus behandling och det både hjälper och inte hjälper mig! Så i oktober ska jag åter till hud där de ska följa upp hur den behandlingen gått! Jag är ju jätte dan nu värst är det på ryggen, stor bläma som faktist gör ont,, vore jag inte så blyg skulle jag lägga ut en bild på hur det ser ut men ni får föreställa er själva hur det ser ut.. kram p er nu

1 kommentar:

Marina sa...

Hoppas att du får hjälp snart..
Humiran hjälper verkligen på Jonte..Men tyvärr har han nog oxå fått böjvecks eksem..Ungefär som om det inte skulle räcka me d han har!*kram*