lördag

Fick ett mail

Idag, och det innehöll en länk där man kunde se vem som blockat en på MSN! Oki det är ju upp tillvar och en om man vill blocka en eller inte. Men ett namn som dök upp blev jag faktist förvånad över att den hade blockat mig! Jag har varken tjatat eller varit otrevlig mot den personen. Men jag gjorde dito tillbaka...

Idag ska vi på Hamn rock det ska bli roligt, hellt handikap annpassat så även de med permobiler har eget barhäng :- jätte roligt att se att alla kan ha kul och tjoa och tjimma trotts ett handikap.. ha de bäst nu// Kram

3 kommentarer:

Bella sa...

Oj då. Jag hoppas inte det är mig du menar,Gunsan, för jag har faktiskt blockat dig, men det är bara för ett tag.
Du skrev på facebook om ngn som spred virus och jag var urnära att få ett jag med efter att jag öppnade ett mail från dig. Då har jag fått rådet att man ska blocka ngn ett tag och höra om ett ev virus är borta.
Förlåt om du missuppfattat det hela isf.
Nu klarade jag mig precis så jag fick aldrig ngt virus.
Men hur var det? Kom det från dig, tror du, Den killen du skrev om, spred han virus på facebook eller på msn?
Ha det bra och...förlåt!

gunsan sa...

nej ditt namn kom inte upp! det var ett annat.. ha de bäst nu kram /GUnsan

Marina sa...

Jag kollade den där länken!!Vissa namn hade jag redan förstått!
Men inte andra!
Men jag fick ju virus på min data efter jag hade varit in på den länken!!!