onsdag

onsdag

redan onsdag, veckorna formligen rusar fram! Fick smått panik igår då tv4 böjade sända julkonsertsreklamen :-( hallå det är bara september! igår kom stora tjejen hem och sa att hon behövde pengar till p-piller, hon sa att de hon hade förut va slut! Ja de tar ju slut. Men jag reagerade på en sak , att nu hade hon gjort sin första gyn undersökning men jag trodde det va obligatoriskt när man ska ha p-piller. Antagligen så har hon fått av någon annan förra gången men det är ju farligt att äta andras piller. Hon sa att barnmorskan hon gick till hade varit aktiv i yrket i 40 år, och i o m att detta är en mellanstor stad, så tror jag med säkerhet att det r samma jag hade när jag väntade både henne och hennes syster... Jag tyckte ju att hon var gammal redan för 17 år sedan :-0 , På tal om barn så hände detta härom dagen. jag sitter här vid ´datorn in kommer Elli och sätter sig bakom mig och tjatar om allt möjligt,, tvn står på i bakgrunden och de talar om klamdia "shiit utbrister Elli är det en ny sjukodom man kan få i skolan ?" jag har nog inte skrattat så mycket på länge nej sa jag jag tror inte du behöver orodig speciellt mycket över den sjukdommen på länge" dedt va allt jag hade att skriva om denna onsdag Kram P er

2 kommentarer:

Marina sa...

;-) Kunde inte låta bli att le över kommentaren över sjudomen!

gunsan sa...

ja dessa stav missar slinter på tangenterna