måndag

måndag

ja ha nu ska jag bestämma mig för om jag ska ha köttbullar eller biffar. :-) köttbullar är ju gott men det är mer jobb än med biffar! Potatisen vet jag inte om den är redo för potmos ännu..Eller de har inte kingedvarden här nere längre :-( den är ju en typisk mospotatis.. Vädret är fint idag så det skulle sitta på plats att försöka utoch röra på sig. Här är det annars som vanligt! Pso är elak mot mig håller på att gå åt av denna klåda ingen höjdare nu när det sitter på ryggen,, har försökt få tag i dem på pso behndlingen men ännu har de inte svarat på mina tel samtal. får väl pallra mig dit och besöka dem i stället..Sen har det vänt med Lillans faders fobi.. nuill hon sova mer hos honom än hos mig. "han har varit nykter nu så gott som hela sommaren han äter Campral ska visst hjälpa mot suget. Ja det är väl bra att hon vill vara där men jag känner mig åsidosatt :-(.. Nästa vecka är det tänkt att jag ska följa med till sundsvall! Lång historia men exets nya ska dit och hälsa på en kompis och jag tänkte hälsa på min vänninas dotter "lite långsökt" Dottern är faktist långt över 30 och är rätt rolig att umgås med.. Men det är inte riktigt spikat ännu.... Fast jag förstår exets nya det är alltid bra att vara 2 på en sådan resa dels har vi bägge körkort sen har man någon att tala med..... nej nu ska jag till affären kram p er

1 kommentar:

Bella sa...

Sundsvall! Det är ju min hemstad. Både mor mor och min dotter är där just nu (nja nästan iaf).
Hoppas du berättar om du varit där och hur du hade det.
Kram och ha det bra. så länge.