fredag

då har vi ätit på kina restaurangen idag! friterade rätter räkor, fläskfilé och kyckling,, de va gott.. före det så var jag och klippte håret! Hittat en bra och billig frisör, 140 kr och jag har ju en sådan avanserad frisyr *LOL* det var bara det slitna som behövde ansas till.. ja mat blev det, sen gick vi till mysorna där hittade jag en skaplig kappa för 42.50,, så jag är nöjd .. denna helg är vi barn lediga hoppas nu att xet håller sig nykter annars kommer den stora hem fort som tusan,, oki jag förstår henne han är inge kul när han sponkat,,, men kram på er

7 kommentarer:

gunsan sa...

MYRORNA INTE MYSORNA haha

Marina sa...

Jag förstod det ;-) Hoppas att er helg blir bra...Kram!

Anonym sa...

Hej Det är jag som tittar in. Tror jag har hittat rätt iaf.
Fin blogg du har. Visst är det kul att blogga? Återkommer senare.....Kram./Gabella.

Marina sa...

Tjena hur är läget??

Marina sa...

Nu har jag varit in här flera ggr idag för att det ska synas på sitemetern...

Marina sa...

Men det syns ju inte på din blogg att du har site meter...Kan det vara därför det inte märks att någon har varit inne, för att den inte har blivit aktiverad på så vis??
En fundering bara!!!
Kramilikram!!!

Marina sa...

Men jag fattade inte heller, men man ska kopiera en massa tecken och lägga in det på bloggen på sidomeny/element eller liknande och så funkade den!