söndag

oj redan söndag

tiden den rinner iväg! har haft barnen hemma denna helg,, o med hemma så menar jag hemma,, jag tillåter ju inte barnen att vistas ute när det blåser som det gjorde i går! men nu gick lillan iväg till sin pappa!! apropå pappan så var han här en sväng i fredags kväll,, han lånade en slant av mig pissfull var han,, så hans nya kvinna var väl inte så jätte glad på honom,, hon jobbat hela kvällen kom hem upptäcker att han är packat..så när han kom hit så "var det ju såå synd om honom" nu idag fattar jag inte vad jag satt och deppade över när han stack från mig???? nu har jag /vi det jätte bra! ja livet tar knepiga vändor för att få saker på styr igen,,,, kramis

2 kommentarer:

Marina sa...

Skönt att du vart av med honom!!!

Marina sa...

Dags för uppdatering här!!!:-)