måndag

vad var det som var så uppenbart i mina drömmar

drömde i natt men kan inte komma ihåg vad det var som jag drömmde om.. det var paranomaldröm det vet jag.. och jag minns känslan att några visade mig hur allt var upplagt vad det vet jag ej om det var själva livet eller mitt sätt att förstså och se på andra människor.. har länge haft den insikten att jag kan läsa av vad folk är för några ,, eller som jag säger "genomskinliga i mina ögon" men inte alla det finns en del som har ett väldigt hårt hölje... men när jag drömmde så var det som jag fick en förlkaring på varför ,, men jag kan för allt i världen inte komma ihåg det nu....... kram p

4 kommentarer:

Marina sa...

Undra vad den drömmen betyder???

gunsan sa...

ja de kan man undra något en inte förstår endå :-0

Marina sa...

Kanske kan söka på nätet om drömmar...?

Marina sa...

Du var min 6000 besökare föresten...:-)