måndag

jag måste väl vara knäpp

man ´kan ju kategorisera olika saker man ogillar.. men jag har då alltid avskytt "fniss" just nu är min stora hemma på sin lunch och har med sig en kompis tjejen är snäll och trevlig men detta fnissande som hennes kompis håller på med,, eller fniss hon skrattar hela tiden?!( ja jag säger ju det jag är ju en tjurig bitch) men det går mig på nerverna,, ibland önskar jag att vi bodde 5 mil från skolan så det inte vore så lätt att smita hem på lunchen *suckar* sen blir jkag så trött på den stora för att hon röker vem baxar hon cigg av tror ni,,, jo mig och jag har sagt att jag inte tollererar att hon röker,,, jag har knappt råd att blossa själv,, hur ska jag då kunna försörja henne med nikotin?! jag och gubben har sagt att det finns faktist små jobb en 15 åring kan ta -barnvakts jobb, reklamutdelare etc... mne hon bara sitter på sin röv och gnäller över att jag är fattig,,, har lust att be henne flytta hemifrån,, men det är ju inte tillåtet,,, ja nu gick de så nu kan jag vila öronen igen,,,,, kram

1 kommentar:

Marina sa...

ja du får länka!