söndag

funderingar

ja sitter här och funderar över mitt liv, hur allt har format sig..nu den 22/2 har jag och min älskling varit ett par i 1 år,,, känns faktist som längre sedan,, blickar bakåt och för ett år sedan mådde jag hemsk dåligt,, drack massor käkade oxascand.. var på vippen att fastna i benso - alkohol beroende..jag gick hos en psyksjuksköterska.. och hade samtal om mitt mående,, det det handlade om var hur illa behandlad jag blivit av exet,, med hans alkohol missbruk psykisk misshandel etc,, hur mina barn led förstod jag inte ,, den stora tjejen mådde illa av hur vi levde,, hon har berättat hur hon grät sig till söms när jag och deras pappa levde ihop, hur glad hon blev när han dumpade mig för en ny!! ja då var jag ju inte glad för det men nu idag är jag det,,,men dessa år med honom har gjort att jag är illa däran i mitt psyke,, får ångest attacker vet ej hur eller varför de bara kommer,,,men nuär det ett nytt liv som jag har och jag får ta en dag i taget ,,, mega kramisar till er

2 kommentarer:

Marina sa...

Skönt att det har ordnat sig för dig och att du är på väg att läkas ännu mer!!Han är inte värd dig!
Kram på dig!

Anonym sa...

Jag har ju följt dig litegrann under det här året. Inte allt har du sagt, men vissa delar. Och som sående utanför så märker man förändringar mer och jag måste säga att du verkar bra mycket lyckligare idag. Hoppas ni får många lyckliga år till tillsammans.