lördag

lite kul jag hittade på marinas sida

Vad gjorde du för tio år sedan?
höggravid och ständigt trött pga järnbrist
Vad gjorde du för ett år sedan?
på väg ur en depretion,satt och önskade att exet skulle komma tillbaka (tur att han ej gjorde det)
Fem snask du gillar.. estrellas nya tralla laa chips!

Fem sånger du kan hela texten utantill på

:oa hela natten oa hela dan,, kommer inte på någon nu på stuts

Vad skulle du göra om du var miljonär?dra ut varenda tand och skaffa protes köpa hus o flytta ut i skogen

Tre dåliga vanor:trycker i mig vitt bröd, rör mig för lite röker bla bla

Fem saker du gillar att göra:umgås med mina vänner spela TP kubb på sommaren !
Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:har inte funderat på det, jag köper det jag anser mig ha råd med,, men en dyr tränings dräkt skulle jag nog inte köpa eller hockey utrustning *asg*

Fyra favoritsaker: sängen datorn mobilen,"kommer inte på fler jag är bakis idag" :-)
Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:´
marina har ju gjort den,, men Ann päron syrene bella mfl

2 kommentarer:

Marina sa...

Men Gunsan...Bakis!!Va det därför Mari och någon mer hälsade i går :-)Har du inte lärt dig att dricka med måtta *fniss*
Natti natti på dig!

gunsan sa...

det var inte så häftigt med drickat! vi hade kul sen blev det inte så sent heller,, ,men det kändes i a f igår,,