måndag

Annandag påsk

Nu har vi kommit hem från kryssningen,, det gungade inte alls mycket.. Vi hade både roligt och faktist hemst tråkigt också.. Det tråkiga vill jag inte berätta här,,det skulle vara skit taskigt att lägga ut det på internet,, men igår på vägen hem hade vi jätte roligt, träffade trevliga glada människor. som verkligen bjöd på sig själv!! fast slut klämmen kom när vi kom hem på kvällen,, mein lilla tjej ringde och smsade till mig om när vi skulle komma hem och om jag inte kunde köpa "kärtabletter" fattade ju att det var tjärtabletter hon menade! så jag ´gick en sväng till taxfree och hittade ägg som var inne slutna i ett riktigt äggskal.. jag fick en sprudlande idé ,, visste ju att lillan tjatade där hemma om när mamma skulle komma hem.. och hon förväntade sig godis,, så när jag kom hem så gav jag henne ägget och sa att det tog jag från frukostbuffén.. va för-b hon blev kastade ägget i golvet,, min stora o hennes kompis vred sg av skratt o jag med,,,sen gick det upp för henne att jag skojat med henne,, när hon såg att det var choklad i ägget... hon fick sina "kärtabletter" sen var ordningen återställd.. kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi får ta d tråkiga på msn sen....
Kram på dig!

//marinasblogg.se