torsdag

Hej på dig torsdag

Förövrigt så är det ju finlandsnationaldag idag :-) "skärtorsdag" haha den va gammal *LOL* idag väntas ju in snöstorm,, lite nervig ang lördag och påskkryssningen,, inte det att vi ska fara 20 mil i buss utan om det gungar för mycket *inte kul* förr vart jag sådan att jag gick och gungade flera veckor efter en kryssning men nu sista ggr kännde jag inget av det..

Har föresten fixat till denna blogg nu,, satt in lite annonser,, varför d då? Undrar ni säkert? Men det är väl trevligt alla jhar ju masssa länkar hitan ditan då vill ju inte jag vara sämre!
Idag ska jag nog dra mig till stan ´*boa* måste få ett besök,, nu är jag fasligt sugen på rödvin! Jag håller väl på att bli äldre för jag har avskytt rött vin ,, men när vi var hos exet så drack hon ett väldans gott rödvin,, finns på baginbox 3 liter,, nackdelen med rödvinet är att min mage säger ifrån, inte att jag kräks utan magmunnen släpper i från och det kommer upp surt,, så jag har att välja på galviscon och rödvin eller öl? ja jag får väl grunna på det ett tag till,, Kram P´er

Inga kommentarer: