onsdag

den 19:e

Pengarna som kom idag återstår det 100 kr av nu i skrivandes stund! Får ju bb imorgon och sen får jag vänta tills efter helgen på ny påfyllning på kontot.. Vi var till Willys jag och gubben,, nu fungerar jag så här att jag vill ha full koll på vad som stoppas i varuvagnen! Det bästa är om jag får åka utan både ungar och gubbe! (vad taskig jag känner mig nu :-0) men nu är det så att vi inte är begåvade med bil,, livet och handlingen blir bekvämare om man kan köra dit lasta in i bagageluckan osv,, nu får vi kava på en buss med byte i centrum! oki det tar inte mer än max en halvtimma från hem till köpcentrum! Men detta med att ha folk med när man handlar kan också vara stressande det enda som är bra är att man är två st som bär kassarna! men denna gång fick vi faktist med oss det mesta i köttväg fattas bara lite falukorv men vi ska allt ha middagsmat i frysen till hela månaden.. För den 19:e kommer visst varje månad... sen när jag får tid ska jag greja till denna blogg för google sökmotorn vet jag inte alls hur det kom sig att den sitter på snedden,,, hua sköt om er kram.....

1 kommentar:

Marina sa...

Här har det hänt lite grejjer ser jag :-)
Jag är likadan, vill helst handla själv, annars kanske det är en massa som ligger där i som jag inte vill ha, eller är dyrare än den jag hade tänkt mig..
Larvigt!Näe vill ha koll på saker!
Hoppas att ni får en trevlig påsk och att ni får det trevligt på kryssningen!
Kram!