torsdag

blod trycket helt åt skogen :-(

100/140 inte bra jag har ju ätit den höga dosen nu sen början av oktober! Tydligen alla utom jag trotts" att jag sagt att jag behöver en tillägsmedicin" lönlöst med den doktorn "bessevisser" hon som tog trycket idag jobbar som blodtrycks mätare" och sa det samma att jag behöver en extra medicin" jag har också jag sag att jag pinkar 3 ggr om dagen att jag får gropar i huden under tryck" men doktorn tittar bara på urinvärdena och de är ju okey! Sen till råga på eländet så har inte mina levervärden gått ner heller,men jag tog halv metrojeck spruta igår! För mot pson är det ju bra... ja bara elände med detta.. Men ser fram emot nästa torsdag och vår kryssning kram p´ er

3 kommentarer:

Marina sa...

Men nu får det väl räcka..?
Hoppas att det löser sig med allt snart..
Högt blodtryck är ju inte att leka med..
Kramilikram!

gunsan sa...

nu ringde sköterskan idag och jag fick öka till 20 mg och jag tycker redan att jag könner mig piggare,,,

Anonym sa...

Oj, det var ju inte bra men tur iaf att du får hjälp!
ha en skön helg Gumman..kram Ia