onsdag

herre jösses

en kamrat till mig har handlat blivit ordentligt lurad !http://www.corren.se/archive/2008/11/25/jzofzog1is7le78.xml
Vi som känner henne vet vad hon anser om dessa nynassar,,! Hade velat sett hennes min när hon fattade va det va för typer hon "hyrt ut lokalen till" tur att hon inte hade en av sina efterfester! Nog om det min ugn har pajat eller sen kommer bara upp i ca 125 grader... så igår skulle jag göra min köttfärs och tonfiskpizza "jag gör den på burkköttfärs"och vi gjorde den mycket på 80 talet gissa om jag var sugen igår! MEn i o m att den fick stå inne så länge så blev den ju bränd i botten! alltså den ska så inne ca 10-15 min på 200 grader men nu fick den ju stå inne 3 kvart! Kärringen på kontoret när jag sa att den blev bränd "blev bänd sa hon då" ja den fick ju stå inne längre "hatar dessa människor som inte förstår sig på matens grunder" Hon sa att de skulle komma och titta och då menade hon väl ordagrant komma och titta! Spisen är från sent 80 tal, och de kommer säkert bara laga! blir så trött på denna hyresvärd,, ja de är ju tvångsförvaltade så jag har ingen aning om vem som äger våra bostäder längre,, men ha det gott nu kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad synd på pizzan!
Hoppas du snart får det fixat, för man klarar sig inte utan ugn.
Ha nu en skön helg med din familj...kram

Anonym sa...

Glömde en bokstav i blogg adressen...