söndag

känner mig piggare

sen de ökade medicinen tll 20 mg! Man blir ju trött när inte hjärtat får vila.. Oj ni får inte missa reprisen idag på singing bee på 3:an,,, våran kareokke man är med och vinner,, han brukar vara på lokal puben,, först trodde jag han var en gäst som sprang runt där,, pratade även med honom utanför,, men det gick snart upp för mig att han va "karekokke mannen" hoppas nu att han klarar sig i finalen,, idag ska jag ha fläskkotletter potatis och brunsås,, Gott nu har vi nästan ätit upp det som finns i frysen så jag kan frosta ur den.. Sen måste jag ringa angående min spis från 80 talet den kommer upp i 150 grader,, men efter som vår hyresär är under tvångtförvaltning så kommer de väl o "lagar ugnen" om jag har tur,, så jag måste skura ur även ugnen,,,,, man ha en bra söndag kramis

Inga kommentarer: