torsdag

kl 0805

sitter jag här, jag vill ju sova *suck* jo jag går upp och väcker lill tjejen varje morgon, kl 07,, men sen när hon gått då brukar jag krypa ner igen i sängvärmen igen! Man måste ju få in några nya rutiner och då kan man inte sova och sova.. Jag vet att jag gärna vill sova bort när jag är deppad, eller som för 2 år sedan... herre gud kl 19 30 gick jag och lade mig i o f så tittade jag på tvn då ett tag.. Måste säga det om igen,, Tack ni som stöttade mig ! Ni vet vilka ni är.. :-)....Nog om det... Barn fri helg i helgen eller elli ledig hon ska till sin pappa "huset rakt över" visst det är bra att man kan bo nära men ibland blir det lite mycket spring på henne fram och tillbaka... En del tycker ju att "det är ju förskräckligt att säga att man vill vara barnledig" Men hallå att vara barnledig inebär inte att man ogillar eller hatar sina barn" Man måste få vara vuxen också ja jag jar k---t mig dem men nu är vi ju 2 som har gjort det inte en som förökar sig! Sen har ju aldrig jag haft den möjligheten till att ha mina föräldrar som back upp "som andra haft" Kunde inte skicka iväg barn till mamma när jag mådde dåligt" Oj vad denna blogg drog iväg nu då :-/.. ha de nu bra denna grå mulna torsdag kramis

Inga kommentarer: