tisdag

måndag

Men tjena nu är jag till baka igen efter en händelse rik dag! Måste tala om att jag har vissa svårig heter att komma fram till den egna datorn :-( men är man fler i hushållet så får man backa, för andras viljor! Gillar ju att spela mitt alpabet på blip..Idag var jag iväg på utvecklings samtal för stora tjejen.. Och det går bra för henne på gymnasiet! Lite "jag orkar inte" sa hon! Hon har lätt för skolan matten är väl lite kämpig men hon fixar det också! Hennes mentor frågade om jag kunde hjälpa henne,, jag sa då ärligt att "hon är bättre än mig på matte" *suckar* Nog om det.. Lill tösen är hemma denna vecka sjuk får se om det drar ut hela veckan Hoppas inte det,, det är lite skönt när de är i skolan bägge 2! Nej nu ska jag nog ta ett bad känner mig frusen,, ha de bäst nu mina vänner//

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad kul att det går bra för din tjej! Matten är sannerligen inte lätt att förstå sig på, jag klarar knappt Antes matte ens...jo själva uträkningen är inga problem....men hur 17 ställer man upp talen då???
Dessutom är jag inget mattegeni heller...:((
Sköt om dig...kram Ia