onsdag

bakadpotatis och hemgjord pizza har jag ätit idag

var på stan idag och uträttade 2 ärenden,, skatteverket gubbel lämnade in sin deklaration.. sen gick vi och tog en mini lunch jag tog en bakad potatis gubben en paj vi satt där och njöt i solenssken på en mysig uter restaurang!! Sedan gick vi till fk och ansökte om bostadsbidrag och bostadstillägg.. den vi hade var jätte trevlig.. nu i kväll så gkorde jag en köttfärs pizza den blev också god..Nu ska jag ringa hem lill tösen så hon får bada av sig .. kram p er

6 kommentarer:

Anonym sa...

*mums* det var inte lite gott du åt i går..:-)
Hoppas att det blir ett bra resultat av besöket hos FK!
Ha en jätte bra torsdag!

Har kamo börjat skriva mer eller??
Eller har han tröttnat helt?

//Marina

Helena sa...

Vilken härlig dag du hade igår.
Hoppas ni får ert bostadsbidrag.
Ha en skön dag vännen!
Kram

gunsan sa...

Marina .. kamo surnade väl till när bara han skrivit i ca en vecka..o jag orkade inte gå in o komentera allt han skrev.. men han fick för sig att han skrämt bort folk.. jag sa till honomatt bla du bloggade på ett annat ställe.. men nu är han igång igen så det var bara ett gubb ryck ;-) kramis

Helena.. fick ju högre hyra nu till 1/1 08 men vi har det så här att de skickar ut 3 i kvartalet "räkningar" så höjnings räkningarna fick vi nu i mars.. + retroaktivt från 1/1 så det blev lite dyrt att betala hyra i mars.. jag var inte o beräknade på bbidraget o enligt det så skulle jag ha rätt till en 100 kr i häjning,, men då brukar de dra ner 100 på bostadstilläget :-( men men det kommer väl besked nästa vecka,, kramisar

gunsan sa...

helena INNE inte INTE som jag skrev haha halkar på tangenterna

Anonym sa...

Jasså så det är så det ligger till med kamo!!
Jag ska gå in där och kolla lite nu!
Kram!

Har det löst sig med klass kompisen till lilltösen?

//Marina

gunsan sa...

marina han är väl ute i a f.. men jag tror ingen i klassen har sagt något till sina barn om det.. för lill tjejen,, har inte sagt något om det.. men den tjejen hade visst inte varit i skolan då när det var aktuellt.. förstår jag med tycker bara så synd om henne o hennes bror :-( löpsedlarna var ju inte så snälla precis..