tisdag

Dessa tragiska händelser

Som hänt nu i sverige tror jag ingen läs eller hörande missat! Vet att det skrivs så mycket,, men vad finns det för folk i denna värld sóm kan utföra dessa illdåd?? Dels kvinnan som Misstänks dödat 2 barn och skadat deras mamma,, en sticker ihjäl sin sambo och hennes dotter! Sen detta med Engla som försvann på väg hem en vanlig lördags eftermiddag! Det är lätt att skylla på att "det händer andra" men detta kan faktist hända alla! Vad är det för empatilösa människor som existerar? Att det sistnämda berört mig mest är att jag själv har en 10 årig tjej,, som jag om och vart annat är skit osams med! Tänk om det ofattbara skulle hända att hon var väck en dag, inte kom ´hem!! Men för några år sedan så inträffade en sak här i området,,Jag och min vännina satt påbalkongen och min tjej var där ute hon varilsken att hon inte fick något godis så hon slog på ett träd med en pinne! Min vännina sa "kolla gunsan" vem är det där? då var det en man som gick liksom och smög på henne.. han stod vid et cyckelställ för att senare gå mot en port som var närmast henne! En port som man bara kan passera med nyckel! Jag for upp och skrek till honom VAD SYSSLAR DU MED??? skicka ner min stora att hämta lillan! Vilken tur att vi satt på balkongen! Tur att min kompis såg att det var en smygare!
Jag ville bara skriva av mig ett tag,, sänder en tanke till de drabbade Önskar att det finns rättvisa och att de skyldiga döms och får sona sina brott,,,

Inga kommentarer: