måndag

nu har stortjejen

anagligen också fått febern! ja det är tur att hon är självgående.. nu däckade hon efter skolan jag lagade mat och hon smakade lite på spagettin sa att det smakar ju inget,, Det var jag som lagade köttfärsen och det är jag inte tillåten av ungarna att göra för det ska gubben göra :-/ men nu var inte han hemma och mat var jag ju tvungen att laga..solen kom fram här förut först var det grått i morse , men nu på em så kom solen fram.. så skönt.. måste ta en dag och greja på balkongen köpa ballkonglådor och ha lite fina blommor där.. nej nu ska jag tömma diskmaskinen så jag får ordning efter mat ätandet kram P ´er

3 kommentarer:

Helena sa...

Hoppas du klarar dig undan förkyldningen.
Jag har sjukpension sen 10 år tillbaka så jag är hemma på dagarna.
Alltid kul att lära känna nya människor tycker jag.
Kram på dig!

Anonym sa...

Låter som jag hade det förut, om du kommer ihåg..?Ungarna böt av varann...
Ska snart börja göra mig i ordning för skolbesöket..:-(
Ha en fortsatt bra dag vännen!
*kram*

Marina

gunsan sa...

ja man får väl gilla läget :-)