onsdag

bara en förklaring

o regnat från och till hela dagen! allt har faktist bara krånglat idag för MIG! vet inte om det finns troll här men helt plötsligt så var hyres lapparna borta,, hör till saken att vi fick en höjning nu till 1/1 men vi får 3 lappar åt ggn så den med höjningen kom nu i mitten av mars där den retroaktiva hyran stod,, sen har ju fk öppet mån ons så jag har faktist inte hunnit eller tagit mig ork att hämta nya lappar ang bbidragh och tilläggslappen,, nu skulle jag försöka komma till skott och fixa det men jag hittade inte de nya och jag ställer dem alltid vid datorn så jag vet var de är den 19 varje månad men inte ett spår av dem....!! jag beskyllde alla i familjen,, sen började datorn krångla först ville inte skärmen starta, sen fungerade inte mus pekaren,, mm.....sen skulle jag göra ungspannkaka då hade jag inget vetemjöl,, utan fick ta vetemjölspecial,, men det funkade med det bara att den fastnade i botten på långpannan,,, men sen så kollade jag en extra ggn efter hyreslapparna och se de kom fram... datorn fungerar änn så länge efter olika av och på sättningar,,, det var det för denna onsdag,, men dagen är inte slut än HV71 spelar ju mot LHC i kväll HEJA HV71,,, men med min otur så vinner väl de där LHCarna Kram

2 kommentarer:

Helena sa...

Ja du har inte haft en så rolig dag ser jag.
Som du säger så behöver man ju inte bry sig om det som skrivs på nätet men jag tror att det är svårt att koppla boet det ändå.
Nu har jag haft tur och aldrig råkat ut för någon elak kommentar men jag vet ju de råkat riktigt illa ut.
Vissa av mina bloggvänner har jag träffar IRL och andra har jag bara kontakt med via bloggen och msn.
Även om vi inte träffats så tycker jag att man lär känna människor rätt bra ändå.....jag har bloggat i ett år drygt och vissa har varit med från början.
Man ser rätt snabbt om de är ärliga och vettiga människor.
När man har ont jämt som du och jag har då gäller det att ha bra vänner runt sig......energitjuvar går bort direkt.
När jag har som ondast då orkar jag inte med att ha folk runt mig.....då är bloggen och msn ett bra sätt att umgås på.
Hoppas du får en bättre dag imorgon vännen!
Kram

Helena sa...

Haha....nu skrev jag en så lång kommentar och ändå glömde jag bort nått.=)
Jo det där med hobby....det är jättebra att ha något att pyssla med på dagarna.
Kortmakeriet får mig att glömma det onda för en stund.
Det blir lite jobbigt för händerna ibland men jag pysslar i korta perioder.
Jag säljer även kort men inte i någon stor utsträckning utan bara för att det är så kul att göra dem.
Kan ju omöjligt göra av med alla korten själv.=)
Det kanske skulle vara nått för dig...att göra kort?