torsdag

grublerier

jag det är mig i sin helhet tvångshatare! Men allt är rörigt för ska jag berätta hur jag känner så blir det fel och jag vill ju inte lämna ut några namn på min blogg,, fast det inte är några personliga vänner som är här och läser! Men i a f på lördag så är det dopp,, "oj va trevligt tycker ni" nej jag tycker inte det,, grejen är att det förvandlas till ett födelsedags kalas över en "död" ja ni läser rätt hade det inte varit för min gubbe så hade jag inte varit indragen i detta men nu är jag det "Ofrivilligt" en tragisk händelse inträffade för ett och ett halvt år sedan,, en person avled,, den händelsen är så tråkig och meningslös så det inte är sant.. men livet går trotts allt vidare,, det måste det.. men nu har det kommit en liten ny varelse till världen,, och redan innan denna var född så var redan dopdagen planerad! Och varför just på lördag,, jo den döde skulle fyllt då! De är så skruvade denna familj så jag fattar inte hur de ens kan uttala vissa ord och tankar! Jag tycker synd om den nya för den blir ju ofrivilligt jämförd med en som inte finns mer! Födelse annonsen i tidningen så var de ju tvungna att skriva ut att den nya minsann hade en "ängel till syskon" men jag tackade nej till inbjudan min gubbe gick dit förut med en dop present, som hans mamma köpt.. Jag sa att du skriver inte mitt namn på kortet,, utan han skrev hans namn med familj,, nej nu ska jag steka ägg till lillgumman som ska på skolutflyckt i morgon kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du shoppat nu??//Marina

gunsan sa...

om du menar att månadss handla? så är svaret nej,, satt på vc igår med min stora tjej.. hon har något i halsen,, så vi kom inte iväg till affären igår,, men idag ska det väl ske