torsdag

onsdags elände

har för mig att jag skrev ett inlägg här igår? Men det verkar ha försvunit! Nu igår var en hektiskdag för mig! Började med att jag skulle göra en metrojeckt mätning! Blodprov skulle tas exakt 3 timmar efter jag tagit sprutan,, jag tog mig till lasarettet och faktist så blev det taget så exakt det kunde bli.. Skönt ,, senare på kvällen så kände jag för att åka in till en grannstad där de har nostalgikväll varje onsdag på sommaren,, sagt och gjort så lånade jag en bil stoppade in ungar och gubbe i den lånade bilen,, tänkte att nu går allt på räls :-).. km en liten bit då plötsligt så ser jag en gubbe bara dråsa rakt i backen,jag och några till stannade och min gubbe han sprang ut farbron blödde jätte synd ,, men det var väl värmen och som äldre oftast slarvar med vätska. Men ambulansen kom och nu var väl allt över med elände tänkte jag.. vi kom fram till nostalgi afton där kan man beskåda allt från motorcyklar till gamla tändkule motorer amrikanare sen har de en jätte trevlig affär "Som ett loppis eller antikfirma" Men vi hoppar nu tills vi åkte hem... tog en annan väg hem det är ingen dirrekt om väg det är en liten mindre väg som man kan åka lite saktare på,,! Då hande följande när jag stannat vid en stoppskylt! Bil helveten dör,,r ykte från huven! denna bil är lite speciel för man måste göra på ett speciellt sätt för att få upp huvenvi fick ringa de som ägde bilen så de fick låna sin grannes bil och åka till oss sen ringde gubben efter sin kompis så när vi väl fått upp huven så kunde de kosttera att deras nyss bytta startmotor slutat fungera men de sköt igång bilen så vi kom hem innan 10 i allafall ,, men jag ska då inte låna någon bil mer ! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka om otur!