onsdag

metrjojeckt mätning

ska jag iväg på idag,, låter kul va? inte det blovprov, är väl inget, men nu ska det vara exakt 3 timmar efter att jag tagit sprutan! och det är kl 11 20,, tur jag ringde till vc och frågade först, men de kunde inte lova att det kunde bli exakt, strejken, har sett till att min vc är ett upptagningsområde för hela kommunens vc! så jag får ta mig till lasarettet..
.
Idag skiner solen tur för restaurang ägeren här på hans räkfross premiär,, fint väder och det kommer folk från när o fjäran.. är sugen på att gå dit ikväll . Jo jag la bud på en cykel igår jag buda 200 kr en jätte fin damcykel det är auktion i kväll , så imorgon får jag veta om jag haft tur. Gubben la också bud på en fast hans mamma propsade på att lägga 700kr på en fin herr cykel..jag anser att när man går på auktion så ska man göra klipp.. det ska vara skambud.. men nu lär ju hon få punga ut med de pengarna på hans cykel,, fast det skulle ju vara retligt för henne om jag får min för 200 kr och hans för 800... hihi jag måste erkänna att jag skulle vara lite skade glad då "fyy på mig" kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bonjour.

Oui, il doit se sentir bien à piétiner autour sur un vélo pour deux cent couronnes suédoises, mais cela ne semble pas fonctionner mai n'avons pas le choix.

Angela

Anonym sa...

Hoppas att du vinner!!Håller tummarna att det går bra med testet!!Kram!/marina