tisdag

här var det ju massor av folk

så sur idag,, ta mig tusan allt jag försöker göra duger inte! Tycke r ni för övrigt att man ska gnälla på maten när man verkligen lägger ner sin själ i det,, hur jäkla kul är det att laga mat till sig själv? Inte ett jävla dugg,, oki kroppkakor är väl att ta ai att tvinga folk till,, eller? jag kokade potatis stekte fläsk lök igår,, kokade dem,, ocde blev bra för första gången i mitt liv!!! men det passar ju inte de som bor här,, gubben fick stuvad potatis och stekt fläsk... han åt det sen är det de där 2 andra som bor här!! Det passa ju inte att äta det,,, den lilla fick för sig att gå till sin pappa och äta,, den stora gav väl maten till sin kille för nu står hon i köket och gör mackor,, hatar allt nu,, otackamma bortskämda hela högen!

2 kommentarer:

Helena sa...

Jag förstår att du ledsnar när inget duger.
Ni får göra en matsedel.
Det gick bra med min dotter....det var ingen propp.
Vilda ska opereras på måndag så då får du hålla tummarna för att allt går bra.
Ha en mysig dag vännen!
Kram

Marina sa...

Jag förstår dig...Jag hade samma problem här i måndags!Då dög inte ens korvstroganoffen som jag hade stått och gjort :-(Jag vart så arg så jag började grina!!