tisdag

kan inte vissa personer helt enkelt byta arbete?

Ja nu är jag irriterad.. på skolan som lillan går på.. jag tog kontakt med dem i dag angående att hon ska vara bort i morgon på fm hon ska till tandläkaren.. jag trodde i mitt stilla sinne att det skulle ju de uppskatta att man hörde av sig.. för det första så lider jag i att ringa till skolor myndigheter etc inte min grej någon form av telefobi.. så jag kände mig jätte duktig som tog mig i kragen och ringde,, först så tyckte jag att hon svarade med en annan skolas namn,, men se det skulle jag ju inte sagt värdens vres svar att hon svarade minsann med rätt namn.. oki sa jag men talade om mitt ärende ja då får jag väl säga det då!*fräste den här kärringen* Så nu skrev jag till rektorn på skolan och undrade över kompitensen,,och surheten på deras skola.. den storas högstadie skola är de jätte trevliga och frågar hur det är och att jag ska hälsa till den sjuka.. talade även om för rektorn att en charmkursen skulle behöva uppdateras... kram p er

4 kommentarer:

Anonym sa...

:-)
Hon hade inte fått något på länge kanske....

marinasblogg.se

gunsan sa...

du är inte den första som nämde det :-) kolla vem det var i skolkatalogen och även till utseendet ser hon sur ut :-((

Helena sa...

Det finns många som har fel jobb tråkigt nog.=(
Bra att du skrivit till rektorn....de flesta blir nog arga först när de blir bemötta på det sättet men sen orkar man inte ta tag i det.
Ha en skön dag vännen!
Kram

gunsan sa...

helena jo visst tröttnar en del.. men nu har ungarna på skolan också sagt att det finns många sura "tanter där" en har samma efter namn som hon är :-( jag är i en period nu som jag reagerar på det minsta lilla som inträffar det är inga stora saker utan det är rena bagateller! Men det går över snart och allt återgår till det normala... kram